موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
درباره وبلاگ

هرچند تاكنون درباره نماز ، پایگاه ها و صفحات مجازی ارزشمندي نشر يافته است، ولي در رسانه سعی داشته ایم با نگاه نو ، تدوين و دسته بندي مناسب جوانان و نوجوانان را به این مسیر رهنمون باشیم. اين مجموعه شامل بخش ها و موضوعات مختلفي شامل : جايگاه والاي نماز در ميان عبادت ها ،آثار و برکات نماز بر روي فرد و جامعه و نقش نماز در زندگي و روش هاي آن معلوم مي گردد. و دراین راستا راهكارهاي جذب كودك و نوجوان به نماز مانند: تشويق و تحسين، كردار نه گفتار، اخلاق خوش و اُنس با كودك و نوجوان، ميانه روي و... با بیان حکایات ، احادیث ، الگوها و... آورده شده است. باشد که این مجموعه ما و فرزندانمان را در مسیر برپا كنندگان نماز یاری گر باشد.
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
ختم و دعا

بار خداوند که ما بندگان ضعیف را بى سابقه خدمت و طاعتى به احتیاج به بندگى و عبادتى با تفضل و عنایت و محض رحمت و کرامت لباس هستى پوشانیدى، و به انواع نعمت‏هاى روحانى و جسمانى و اصناف رحمت‏هاى باطنى و ظاهرى مفتخر فرمودى، بى آن که از نبود ما خللى در قدرت و قوت تو راه یابد، یا از بود ما به عظمت و حشمت تو چیزى افزاید، اکنون که سرچشمه رحمانیت تو جوشید و چشم خورشید جمال جمیل تو درخشید و ما را به بحار رحمت مستغرق و به انوار جمال منور فرمود، نقایص و خطیئات و گناهان و تقصیرات ما را نیز به نور توفیق باطنى و دستگیرى و هدایت سرى جبران فرما، و دل سر تا پا تعلق ما را از تعلقات دنیاویه برهان و به تعلق به عز قدس خود آراسته نما.
با الها! از طاعت ما ناچیزان بسطى در ملک تو حاصل نشود، و از سرپیچى ما نقصى در مملکتت راه نیابد، و از عذاب و شکنجه گناهکاران نفعى به تو عاید نگردد، و از بخشش و رحمت افتادگان نقصانى در قدرت تو حاصل نشود، عین ثابت خطاکاران طالب رحمت است و فطرت ناقصان طلبکار تمامیت، تو خود با لطف عمیم با ما رفتار فرما به سوء استعداد ما نظر فرما.
الهى، ان کنت غیر مستاهل لر حمتک، فانت اهل ان نجود على بفضل سعتک. الهى، قد ستزت على ذنوبا فى الدنیا، وانا احواج الى سترها على منک فى الاخرى. اهلى هب لى کمال الانقطاع الیک، وانز ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک حتى تخرق ابصار القلوب حجب النور، فتصل الى معدن العظمه
تا اینجا به تقدیر الهى - جل و علا - کلام ما ختم شد، حامداً شاکراً على نعمائه، مصلیاً علبى محمد و آله الطاهرین.
به تاریخ روز دوشنبه دوم ربیع الثانى هزار و سیصد و شصت و یک (1361) قمرى.



برچسب :
نوشته شده در جمعه 1395/2/3 توسط rasoul1517 | لينك ثابت | (0) نظر

X