موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
درباره وبلاگ

هرچند تاكنون درباره نماز ، پایگاه ها و صفحات مجازی ارزشمندي نشر يافته است، ولي در رسانه سعی داشته ایم با نگاه نو ، تدوين و دسته بندي مناسب جوانان و نوجوانان را به این مسیر رهنمون باشیم. اين مجموعه شامل بخش ها و موضوعات مختلفي شامل : جايگاه والاي نماز در ميان عبادت ها ،آثار و برکات نماز بر روي فرد و جامعه و نقش نماز در زندگي و روش هاي آن معلوم مي گردد. و دراین راستا راهكارهاي جذب كودك و نوجوان به نماز مانند: تشويق و تحسين، كردار نه گفتار، اخلاق خوش و اُنس با كودك و نوجوان، ميانه روي و... با بیان حکایات ، احادیث ، الگوها و... آورده شده است. باشد که این مجموعه ما و فرزندانمان را در مسیر برپا كنندگان نماز یاری گر باشد.
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
اول نماز بعد جلسه
امضاء محفوظ
بعد از پایان مرحله اول عملیات محرم جلسه اى در منطقه چم سرى در پاسگاه نهرانبر با حضور سرداران شهید باقرى ، فرازى و زین الدین و تعداد دیگرى از برادران بزرگوار شد.
بعد از صحبت ها و تبادل ها، اول وقت نماز ظهر، شهید سردار باقرى جلسه را ختم کرد و گفت اول باید نماز بخوانیم و بعد جلسه را ادامه مى دهیم . نماز را به امامت شهید حبیب اللهى اقامه کردیم و در حالى که آماده ترک جلسه بودیم و برخاسته بودیم . دیدیم تانکى به طرف ما مى آید.حدس مى زدیم که باید تانک خودى باشد که غنیمتى است و در دست بچه هاى خودى است . ولى بعد از چند لحظه متوجه شدیم که عراقى هستند و با توجه به این که ماشین ما شناخته شده بود، تانک به اجراى تیر مستقیم به سمت ما اقدام کرد. شهید باقرى با مهارت خاصى خود را پشت فرمان رساند و با صداى بلند فریاد زد بپرید.بالا فرار کنیم و در جاده نهرانبر به سمت شرق به صورت مارپیچ و با ایجاد گرد و غبار محل را ترک کردیم .
آن روز اگر ما جلسه را ادامه مى دادیم و نماز را اقامه نمى کردیم به احتمال زیاد، چون مشغول صحبت شده و نشسته هم بودیم ،متوجه حضور تانک هم نمى شدیم و دشمن یا ما را به اسارت در مى آورد و یا به شهادت مى رساند.
کتاب نماز عشق/ ابوالفضل دربانیان


برچسب :
نوشته شده در دوشنبه 1393/12/11 توسط rasoul1517 | لينك ثابت | (0) نظر

X