موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
درباره وبلاگ

هرچند تاكنون درباره نماز ، پایگاه ها و صفحات مجازی ارزشمندي نشر يافته است، ولي در رسانه سعی داشته ایم با نگاه نو ، تدوين و دسته بندي مناسب جوانان و نوجوانان را به این مسیر رهنمون باشیم. اين مجموعه شامل بخش ها و موضوعات مختلفي شامل : جايگاه والاي نماز در ميان عبادت ها ،آثار و برکات نماز بر روي فرد و جامعه و نقش نماز در زندگي و روش هاي آن معلوم مي گردد. و دراین راستا راهكارهاي جذب كودك و نوجوان به نماز مانند: تشويق و تحسين، كردار نه گفتار، اخلاق خوش و اُنس با كودك و نوجوان، ميانه روي و... با بیان حکایات ، احادیث ، الگوها و... آورده شده است. باشد که این مجموعه ما و فرزندانمان را در مسیر برپا كنندگان نماز یاری گر باشد.
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
پیرمرد با برکت
محمد پناهى
یک بسیجى در منطقه بود که او را با نام بابانورى مى شناختیم . از ابتداى جنگ با توجه به این که بازنشسته راه آهن بود و سن بالایى هم داشت ، ولى باز هم در نیروهاى نامنظم شهید چمران شرکت کرده بود.
با توجه به سن زیادش او را در جبهه قبول نمى کردند. ولى به دور از چشم نیروهایى که رزمندگان را جمع و اعزام مى کردند، سوار ماشین شده بود و خود را در خدمت جبهه و جنگ قرار داده بود.
دوستان رزمنده از همدمى و مصاحبت با او نهایت استفاده را مى کردند و به ویژه براى بیدار شدن جهت نماز شب از وى بهره مى بردند.
همچنین از دیگر ویژگى هاى دیگر او این بود که وقتى سوار ماشینى مى شد و نیز در خطر ناک ترین مراحل ذکر آیة الکرسى را مى خواند و با این ذکر، همراهانش را از ترس و دلهره خارج مى کرد.
سرانجام این رزمنده با صفا در عملیات بیت المقدس 7، در حال خواندن نماز شب به دیار یار شتافت و عند ربهم یرزقون شد.
کتاب نماز عشق/ ابوالفضل دربانیان


برچسب :
نوشته شده در دوشنبه 1393/12/11 توسط rasoul1517 | لينك ثابت | (0) نظر

X