موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
درباره وبلاگ

هرچند تاكنون درباره نماز ، پایگاه ها و صفحات مجازی ارزشمندي نشر يافته است، ولي در رسانه سعی داشته ایم با نگاه نو ، تدوين و دسته بندي مناسب جوانان و نوجوانان را به این مسیر رهنمون باشیم. اين مجموعه شامل بخش ها و موضوعات مختلفي شامل : جايگاه والاي نماز در ميان عبادت ها ،آثار و برکات نماز بر روي فرد و جامعه و نقش نماز در زندگي و روش هاي آن معلوم مي گردد. و دراین راستا راهكارهاي جذب كودك و نوجوان به نماز مانند: تشويق و تحسين، كردار نه گفتار، اخلاق خوش و اُنس با كودك و نوجوان، ميانه روي و... با بیان حکایات ، احادیث ، الگوها و... آورده شده است. باشد که این مجموعه ما و فرزندانمان را در مسیر برپا كنندگان نماز یاری گر باشد.
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
کمک فرشتگان
جانباز محمد رضا مستوفیان
در اردوى زیارتى و سیاحتى از مناطق عملیاتى جنوب کشور که در اردیبهشت سال 78 توسط بنیاد جانبازان استان سمنان تدارک دیده شده بود، جانباز پنجاه در صد شهید حاج سید حسین میرى از شاهرود نیز شرکت کرده بود. تقریبا دو ماه بعد از این سفر معنوى ، او بر اثر شدت جراحات شیمیایى سال هاى دفاع مقدس و پس از تحمل رنج و مشقت فراوان رداى زیباى شهادت را بر تن کرد و از همه ناراحتى ها راحت شد.
در طول سفر به منطقه دائما ذکر خدا را بر لب داشت و همه را سفارش به این عمل مى کرد. در مسیر اهواز که در اتوبوس بودیم خاطره زیر را برایم تعریف کرد:
قبل از عملیات طریق القدس که در آذر ماه سال 1360 انجام شد، در شهرک دارخوئین اهواز - که محل استقرار تیپ امام حسین علیه السلام سپاه بود و بعدها این تیپ به لشکر فعلى 14 امام حسین علیه السلام تبدیل شد - بودم .
شهید حجت الاسلام و المسلیمن ردانى پور یک شب بین نماز مغرب و عشا شروع به سخنرانى کرد و محور سخنان ایشان در خصوص آمادگى بیشتر و نیز روحیه دادن به رزمندگان اسلام بود.
در بین صحبت هاى ایشان یک لحظه خوابم برد و همان وضعیت را که در آن قرار داشتیم ، در خواب دیدم . امام به جاى شهید بزرگوار ردانى پور، پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله را دیدم که در مقابل خیل عظیم سپاهیان اسلام به ما نوید فتح و پیروزى مى دادند. پیامبر عزیز در عالم خواب فرمودند که این جنگ بدر است و خداوند فرشتگان خود را براى یارى شما خواهد فرستاد و شما به مصداق آیه انا فتحنا لک فتحا مبینادر این جنگ پیروز هستید. در همین حال از خواب پریدم و دیدم شهید ردانى پور به سخنان خود ادامه داد.
شهید سید حسین یدى مى گفت من این خواب را به فال نیک گرفتم و پس از عملیات متوجه شدم که اگر یارى و پشتیبانى خداوند متعال نبود، ما با نیروى کم و آموزش نظامى مختصر، اصلا نمى توانستیم پیروز شویم .
کتاب نماز عشق/ ابوالفضل دربانیان


برچسب :
نوشته شده در دوشنبه 1393/12/11 توسط rasoul1517 | لينك ثابت | (0) نظر

X